Hold nr. 14: Jumping Fitness® (7. Klasse – ?)

Mette er desværre blevet skadet og vi er derfor nødt til at udskyde opstart af holdet til uge 39. Vi beklager!

Jumping Fitness® er en kombination af hurtige og langsomme spring, dynamiske spurter, variationer af forskellige aerobictrin og powersports-elementer. Det er 3 gange mere effektiv end løb, bl.a. pga. den konstante tyngdekraftsbelastning, der medfører at mere end 400 muskler bliver aktiveret samtidig. Særligt mave, ryg, baller og ben bliver trænet godt igennem. Koreografierne vil variere i sværhedsgrad, puls og tempo, hvilket giver mulighed for at få forbrændt en masse kalorier. Træning på trampolin er en meget skånsom træningsform for både knæ og ryg, samtidig med at den altså også er effektiv og energisk. Jumping fitness kan dyrkes af alle aldersgrupper og er for både mænd og kvinder. Glæd dig til en helt ny måde at træne på, hvor du træner ud fra eget niveau samtidig med der er plads til et godt grin som bonus.

Det frarådes, at du deltager hvis… Du er gravid eller lige har født ved kejsersnit. Du har hjerteproblemer eller diabetes, som ikke er under kontrol. Trampolinerne kan tåle en maks. belastning på 130 kg.
———————————————————————–

HOLD 15: Et hold hvor alle kan være med.

Tid: Onsdag kl. 18.35-19.35

Sted: Multisalen i Jethallen

Instruktør: Mette Kanstrup Frølund, certificeret Jumping Fitness® instruktør.

Du kan tilmelde dig Jumping Fitness HER